Belépés
Belépés
Elfelejtettem a jelszavam

Számunkra kiemelten fontos, hogy a Nálunk vásárolt termékeket a lehető leghosszabb ideig tudd használni. Sajnos néhány esetben előfordul, hogy egy-egy termék meghibásodik, vagy egy-egy rejtett hiba jelentkezik, sőt arra is volt már példa, hogy a szállítás során rongálódott meg a csomag. Mi arra törekszünk, hogy ezeket a helyzeteket is a leggyorsabban oldjuk meg Neked. A hivatalos, Magyarországon érvényes jótállás törvényi hátterét a Polgári Törvénykönyvben találjuk. A köznapi nyelvben inkább a garancia szót használjuk, mely a jótállással teljesen azonos tartalmú. Igyekeztünk Neked összegyűjteni azokat a legfontosabb tudnivalókat, ami a termék garanciára vonatkozik. Fontos, hogy a jelen oldalon feltüntetett információk tájékoztató jellegűek, a pontos garanciális feltételekről kérdés esetén érdeklődj ügyfélszolgálatunkon!
1.
Garancia
Mi az a garancia vagy jótállás?
A kötelező jótállás jogszabályon alapul. A kötelező jótállás időtartama általában 1, 2 vagy 3 év, a jótállás pontos időtartamát a jótállási jegyen vagy garancia jegyen feltüntetve találod. Jótállás esetén az eladó a termék mindazon hibája miatt köteles helytállni, amely a jótállás időtartamán belül merül fel. Mentesül azonban a felelősség alól, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítést (vásárlást) követően keletkezett.

Fontos tehát leszögezni, hogy a vásárló által végzett helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, külső kábel szakadás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás esetén a garancia nem nyújt fedezetet. Szintén nem minőségül garanciálisan érvényesíthető feltételnek a szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat és az sem, ha a termék eredeti állapotát a szakszervízen kívüli személy megbontotta, különösen igaz erre a márkaszervizen kívül végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás, hibásan telepített, nem jogtiszta szoftver vagy vírus okozta meghibásodás. Különösen szeretnénk felhívni a figyelmet a természetes elhasználódás, hiszen ez sem minősül garanciális oknak.
2.
Garancia
Hogyan érvényesítheted a garanciát?
Fontos, hogy a garanciális feltételek teljesülése mellett a garacia érvényesítéséhez minden esetben szükség van az általunk kiállított számlára és a termék garancialevelére. Fontos kiemelni, hogy a garancialevél pótlására nincs lehetőség, így javasoljuk, hogy a vásárlások kapcsán a garancialevelet mindig gondosan helyezd el, hogy ha szükség van rá, akkor pontosan tudd, hogy hol keresd. Kérjük, ügyelj arra, hogy a terméken található sorozatszám vagy garancia címke ne sérüljön! Ebben az esetben a jótállás azonnal hatállyal az érvényét veszti! Amennyiben a termék azonosítója csak és kizárólag csak a csomagoláson található kérjük, hogy őrizd meg a jótállási idő leteltéig, különben a jótállás szintén hatályát veszíti! Amennyiben a termék átvételét követően 72 órán belül a rendeltetés használat során meghibásodást tapasztalsz, azonnal fordulj telefonos ügyfélszolgálatunkhoz, hiszen ebben az esetben a terméket azonnal cseréljük! Felhívjuk a figyelmed, hogy bruttó 1.000 forint / db ár alatti tartozékokra vagy termékek nem vállalunk garanciát!
2.
Garancia
3.
Garancia
Meddig érvényes a jótállás?
A jótálás időtartama a garancia levélen kerül feltüntetésre és a termék a részedre történő átadás napjától érvényes. Kiemelten fontos, hogy bizonyos termékek üzembe helyezését szakember végzi. Az ilyen termékekre a jótállás csak abban az esetben érvényes, ha fent említett szakszerű üzembehelyezésre sor került. Ebben az esetben a szakszerű üzembehelyezés napja minősül a garancia első napjának. A termék javíttatása esetén a jótállás időtartama a szervízben töltött idővel meghosszabbodik, kivéve, ha a szervíz a hibát nem talál, azaz a meghibásodást a szakszerűtlen kezelés, vírus, nem jogtiszta szoftver stb. okozta. Fontos, hogy az esetleges garanciális hiba észleléséttől kezdve a legrövidebb időn belül jelezd a felénk a hibát, amennyiben ez nem történik meg, akkor az ebből eredő károkért felelősséget nem vállalunk. Minden általunk értékesített új termék esetében a gyártó garancia feltételei érvényesek.
4.
Garancia
Hova forduljak, ha garanciális problémám van?
Nagyon fontos tudni, hogy minden egyes vásárlás alkalmával a részedre átadott csomag tartalmaz egy vagy akár több számlát és garancialevelet. A garancialevélen minden esetben feltüntetésre kerül a megvásárolt termékre vonatkozó garancia időtartama. Vannak olyan termékek, melyekre külső garanciajegyek érvényesek vagyis a gyártó vagy forgalmazó partner végzi a garanciális cserét, esetleges javítást. Ebben az esetben a garancialevélen feltüntetésre kerül a garanciával kapcsolatos minden információs és a legtöbb esetben a márkaszervíz vagy márkahálózat elérhetősége is. Kérjük, hogy garanciális kérdésekben ebben az esetben a márkaszervízhez fordulj és tájékozódj a garancia érvényesítésével kapcsolatos teendőkről.

Amennyiben a csomagban az általunk kiállított garancialevelet találod, akkor a garanciális ügyintézés kapcsán is hozzánk kell fordulnod. Kérjük, hogy ebben az esetben használd a Garanciális Ügyintézés szolgáltatásunkat.
4.
Garancia
5.
Garancia
Mennyi időbe telik a garanciális ügyintézés?
A garanciális termék javításának ideje minden esetben függ a terméktől és annak hibájától. Jellemzően 14 - 30 napon belül a garanciális javítás vagy csere végbemegy. Bizonyos esetekben előfordulhatnak hosszabb javítási idők, amennyiben a szervizben nem áll rendelkezésre megfelelő cserealkatrész. Az is megtörténhet, hogy az adott készülék vagy eszköz nem javítható, ebben az esetben a szerviz csereigazolást állít ki, amellyel könnyedén hozzájuthatsz a meghibásodott eszközöddel egyenértékű új készülökhez.
6.
Garancia
Hova kell eljuttatnod a meghibásodott terméket?
A meghibásodott terméket kérjük, hogy ajánlatott vagy könyvelt csomagként küld el vagy hozd be személyesen a részünkre a 1158 Budapest, Késmárk utca 16. alá. Fontos, hogy utánvéttel küldött csomagot nem áll módunkban átvenni! Kiemelten fontos, hogy megfelelően gondoskodj a termékek szakszerű és biztonságos csomagolásáról. Kérjük, hogy ügyelj arra, hogy a csomagban mindenképpen legyen benne a garanciajegy és a vásárláskor kapott számla másolata!
6.
Garancia





A Astro Hardver Csapatának kifejezetten fontos a természetvédelem és a fenntartható, környezettudatos mindennapok éppen ezért kérjük, hogy oldalainkat ne nyomtasd ki. Amennyiben valamilyen tartalmat szeretnél szöveges formában elérni kérjük, hogy vedd fel Velünk a kapcsolatot elérhetőségeink egyikén.

Tegyen a fenntartható mindennapokért!

Köszönjük!

Üdvözlettel, a Astro Hardver Csapata