
Egy adott megrendelésen belül a megrendelés állapota mellett az adott termékeknek is különböző állapotai lehetnek. Érdemes ezeket az állapotokat is szemmel tartani, hiszen bizonyos esetekben kihatással vannak a termékek szállítási vagy átvételi határidejére.
Vállalkozások, de sokszor magánszemélyek esetén is felmerül a kérdés, hogy telefonon adnák le megrendelésüket. Természetesen erre Nálunk is van lehetőség. Hogyan teheted meg? Mi szükséges hozzá? Mutatjuk a részleteket!
Nem tudod, hogy egy-egy állapot mit is jelent? Szeretnéd tudni, hogy pontosan hol tart a csomagod, mikor várható a szállítása? Számunka kiemelten fontos, hogy tájékoztassunk Téged a rendelésed állapotairól. A legfontosabb kérdésekre itt biztosan megtalálod a választ!
Néha előfordul, hogy már csak a megrendelés leadását követően döbben rá az ember, hogy valamit elrontott, tévesen rendelt meg, nem megfelelő mennyiségben rendelte meg stb. Nem megfelelő átvételi pontot választottál? Nem jó a szállítási mód? Természetesen a megrendelésed módosítására és törlésére is van lehetőség. Mutatjuk, hogy mi a megoldás!
Nagyon ritka, de sajnos megtörténhet, hogy a termék kiszállítás közben megsérül vagy esetlegesen az első beüzemeléskor derül fény egy-egy hibára! Ha ilyet tapasztalsz kérjük, hogy kövesd az alábbi lépéseket, hogy mielőbb a kedvedre tudjunk tenni a hibaelhárítással kapcsolatban!
Átvetted a terméket, de nem tudod, hogy miként kell használni? Nem találod a csomagban a termék mellé csatolt használati útmutatót. Természetesen szívesen segítünk és pótóljuk a használati útmutató az alábbi folyamat szerint.
Gyakorlatilag még sosem fordult elő, hogy egy-egy megrendelőnk más megrendelését kapta meg, de íme néhány nagyon fontos tanács, hogy miként járj el ebben az esetben.
Nagyon ritka eset, de megörténhet, hogy egy nagyobb megrendelés összekészítésekor egy-egy termék nem kerül bele a csomagba. Jellemzően ezek kis méretű termékek vagy egy-egy kiegészítő esetén fordulhatnak elő. Nem kell megijedned akkor sem, ha ez megtörtént. Mutatjuk, hogy ebben az esetben mi a tennedő.
Átvetted a terméket és a csomag felbontását követően azt tapasztalod, hogy egy tarozék nem található meg a dobozban? Ez nagyon ritka esett, de ha mégis megtörténne, akkor íme néhány hasznos tanács, hogy miként járj el.
Találtál az oldalunkon egy nagyszerű kupont vagy ajándékba kaptál valakitől egy ajándékutalványt? A kuponkódok vagy más néven promóciós kódok beváltása nagyon egyszerű az oldalunkon. Ezt a néhány aranyszabályt kell követned és már be is válthatod.
A kuponok beváltása során rendszerünk számtalan módon ellenőrzi a beváltani kívánt kupon érvényességét.Van néhány helyzet, amikor felhasználóink az érvényes kuponokat nem tudják beváltani. Nézzük meg a lehetséges okokat.
A megrendelés leadásakor bankkártyás fizetést választottál, de sikertelen volt? Nem kell megijedned, a megrendelés pénzügyi rendezését újra tudod kezdeni. Mutatjuk a pontos lépéseket!
Az a célunk, hogy a Te megrendelésedet is a lehető leggyorsabban szállítsuk ki a részedre. Ez bizonyos terhelt időszakokban (pl.: nagyobb ünnepek, alkalmak) sajnos nemcsak rajtunk, de a kiszállítást végző partnerünkön is múlik. Így tudod ellenőrzni, hogy mikorra várható a megrendelés kiszállítása.
Ha utánvét szolgáltatásunkat választod, akkor megrendelt termékeket kizárólag átvételkor kell kifizetned a futár részére vagy személyesen, készpénzben átvételi pontunkon, azonban vannak olyan rendelési paraméterek, amikor ez a fizetési mód nem választható.
A megrendelésedet számos fizetési módon tudod pénzügyileg teljesíteni. Leadtad a megrendelésed és a banki átutalást választottad? Mit kell tenned? Mutatjuk a legfontosabb lépéseket.